FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Technika - Tudomány
Technika - Tudomány : IBM adatelemző megoldás járműgyártók számára

IBM adatelemző megoldás járműgyártók számára

  2005.09.04. 08:12

Az IBM Detroitban bemutatott egy autóipari megoldást, a Quality Insightot, amely a legkülönbözőbb forrásokból, a szerelők jegyzőkönyveiből, az interneten fellelhető tesztekből, vásárlói véleményekből és tapasztalatokból, webnaplókból, szervizek és márkakereskedők adatbázisaiból, javítási naplóiból rendszerez egy adott típusról rendelkezésre álló információtömeget.

A több forrásból összegyűjtött nagy mennyiségű adat elemzése az autógyárak számára lehetővé teszi, hogy emeljék a gyártás színvonalát és jobban kezeljék a garanciával kapcsolatos ügyeket.
Kiderül, melyek azok az alkatrészek, amelyek meghibásodása a legvalószínűbb, így elkerülhetők a váratlan problémák és ritkábban lesz szükség a javítóműhely felkeresésére.

Az IBM rendszere képes a dokumentumokban levő szövegek és más, nem strukturált tartalomforrások feldolgozására, valamint a bennük levő mögöttes tartalmak, összefüggések és fontos tények megértésére. A nyílt szabványok alkalmazásával az autógyárak olyan kereteket alakíthatnak ki, amellyel értékesítési láncuk minden része, beleértve a kereskedőhálózatokat és a szállítókat is, integrálhatja az általa összegyűjtött hatalmas mennyiségű információt.

A garanciakövetelések, a karbantartási nyilvántartások, a telefonos ügyfélszolgálati központok naplói, a javításokra irányuló kérések, az internetes csevegőszobák és a blogok olyan hasznos információkat tartalmazó források az autógyárak számára, amelyeket eddig nem használtak ki.

Segítségükkel a gyártó nagyon korán felfigyelhet tipikus meghibásodásokra, figyelmeztetéseket adhat ki, és kidolgozhatja a problémák kezelését. A járművekre és a gépjárműparkokra vonatkozó hatalmas információtömeg tehát jelenleg is rendelkezésre áll ám azt különböző formában, elkülönítve tárolják, és nem teszik azokat elemzés céljából közös adatbázisba.





Forrás: Prím Online
http://hirek.prim.hu/cikk/48077/?sr=agstl

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom