FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Technika - Tudomány
Technika - Tudomány : Európában terjed a digitális életstílus

Európában terjed a digitális életstílus

  2005.09.10. 08:36

Az Intel Corporation új, Európa digitális életstílusát vizsgáló tanulmánya megállapította, hogy Európa most már hivatalosan is a technológiáért rajongók hazája.

Az európaiak 75 százaléka állítja, hogy lelkesedik a technológia egyre növekvő fejlődési üteme és a változások iránt.

A tanulmány megállapításai szerint, öt évvel ezelőtt az európaiak 15 százaléka volt bizalmatlan az új technológiák iránt, és kerülte is őket. Mára ez a szám kevesebb, mint a felére csökkent (7 százalék).
A legnagyobb arányú fejlődés az Egyesült Királyságban ment végbe, ahol az elmúlt öt évben a technológia elfogadottsága 27 százalékkal növekedett.

Az európaiak ma már csaknem ugyanannyi időt töltenek internetezéssel (11 óra / hét), mint zene- és rádióhallgatással összesen (13,7 óra / hét). Az olaszok több időt töltenek az Interneten, mint TV-nézéssel (14 óra internetezés 13 óra tévé-nézéssel szemben).

Öt emberből több, mint kettő (43 százalék) érzi úgy, hogy ha elvennék tőlük számítógépüket és egyéb digitális technológiáikat, életük drámaian megváltozna – ez leginkább a briteket érintené (54 százalék).

Minden nyolcadik európai (12 százalék) állítja, hogy nem lennének képesek élni a számítógépes és digitális technológiák nélkül; a britek 20 százaléka vallja ezt a nézetet, míg az olaszoknak csupán 5 százaléka mondja, hogy nem élnék túl fogyasztói technológia nélkül.

28 millió európai (43 százalék) néz utána interneten egészségügyi kérdéseknek, problémáknak.

Minden hatodik európai állítja, hogy az SMS és e-mail küldésének lehetősége magabiztosabbá tette őket, amikor magánéleti kapcsolatuk kiépítésében meg kellett tenniük az első lépést.

Az európaiak 44 százaléka használja az internetet álláskeresésre: legnagyobb arányban a hollandok
(57 százalék), és ők a legmegszállottabb kutatók is (94 százalék)

Mark Brailey, az Intel EMEA- régiós marketing igazgatója a következőket nyilatkozta:
“A tanulmányból kiderül, hogy a felhasználók ma már sokkal magabiztosabban kezelik a technológiai változásokat, az ahhoz való alkalmazkodás egy új korszakában léptek. A fogyasztók egyre inkább saját életstílusuk alapvető részeként tekintenek a technológiára, és nagyra értékelik az általa nyújtott előnyöket".





Forrás: fn.hu
http://www.fn.hu/index.php?id=8&cid=105725

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom