FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Technika - Tudomány
Technika - Tudomány : A világ első LCD-TV-je – nőknek

A világ első LCD-TV-je – nőknek

  2005.09.29. 07:59

Nem, a különbség nem a funkciógombok számának csökkenése...

A Sony a mai napon indította útjára az Egyesült Államokban az új, Bravia LCD-termékvonal reklámkampányát – egy olyan termékét, amelynek sikerében elsősorban a női vásárlókra számít az elektronikai cég. A Bravia modellekben ezért a nagy kijelző mellett különös hagsúlyt kaptak a tetszetős vonalak.

A Sony azért döntött az új értékesítési koncepció mellett, mert felméréseik szerint a high-end szórakoztató elektronikai termékek megvásárlása – pontosabban a vásárlásról történő döntéshozatal – korántsem annyira férfiak által dominált, mint azt korábban hitték, illetve, mint azt a hasonló termékek reklámjaiból gondolnánk.

A kitűzött irányvonalnak megfelelően a Sony a mai napra az összes hirdetési felületet felvásárolta a Style.com weboldalon. Nem lehetett olcsó, mivel a híres milánói divatfesztivál miatt ez az egyik legforgalmasabb időszak a Style.com-on egész évben. A kampány jövő év tavaszáig tart – természetesen nem ekkora vehemenciával –, többek közt a Yahoo! és az MSN oldalain is.

A Sonynak létkérdés, hogy vissza tudja-e szerezni egykori, a Wega és a Trinitron márkanevek által fémjelzett egyeduralkodó pozícióját, amikor még a fenti két termék a piac 10 százalékát fedte le.
A nehézkes, katódsugárcsöves tévék felől a lapos készülékek felé mozduló vásárlói igények komoly réseket ütöttek a Sony árbevételébe az elmúlt években. A Bravia termékvonalat most az elsőség visszaszerzéséért indítja harcba a cég, azzal a nem titkolt céllal, hogy a japán piac 30 százalékát szerezzék meg vele legkésőbb 2007-re.






Forrás: it.news.hu
http://it.news.hu/rios3_content.php?mod=10&id=15524

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom