FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Svéd fejlesztésű termékeket gyárt hazánkban az Electrolux

Svéd fejlesztésű termékeket gyárt hazánkban az Electrolux

  2005.10.03. 09:58

Két új termék gyártását kezdte meg az Electrolux egyetlen európai, jászberényi gyárában: a készülékek 70 százalékban magyar beszállítók alkatrészeiből állnak.

Európa legnagyobb porszívógyárában az idén a tervek szerint mintegy 120 ezret készítenek a két gépből, később azonban már 200 ezret szerelnek össze éves szinten. A termékek fejlesztése Stockholmban történt, de egyes részfeladatokat a jászberényi mérnökök végeztek. Így például Magyarországon tervezték az alkatrészeket, itt készítették el a háromdimenziós modelleket és választották ki a beszállítókat.

Jászberényben összesen 17 szerelősoron 21 termékcsalád készül, s egy évben átlagosan 2-3 új terméket vezetnek be. Az idén a gyár több mint 2,5 millió porszívót ad el, szemben az egy évvel korábbi 1,885 millióval; ebből Magyarországon évente mintegy 400 ezer porszívót értékesítenek. A porszívógyártásban foglalkoztatottak száma eléri a 600 főt. Az Electrolux Európában 15 százalékos részesedéssel rendelkezik, s ezzel piacvezető a porszívóeladásokat tekintve - írta az MTI.

Az mfor.hu korábban beszámolt: a kedvezőtlen piaci hatások ellenére Kelet-Európában erősödik az Electrolux jelenléte, ezen belül Magyarország mind piaci, mind termelési szempontból stratégiai szerepet élvez. A cégcsoport 1991 óta több mint ötvenmilliárd forintot fordított beruházásokra hazánkban, tavaly pedig több mint 4,2 millió terméket gyártott és értékesített belföldön és exportra.

Magyarországon a fogyasztók 60 százaléka csak akkor vesz új hűtőgépet, ha a régi meghibásodik, ám a választáskor már nem az ár a döntő tényező - derül ki egy nemrég közzétett felmérésből.





Forrás: mfor.hu
http://www.mfor.hu/cikk.php?article=22520&pat=6

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom