FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek külföldről
Hírek külföldről : A Toyota lehet a világ legnagyobb autógyára

A Toyota lehet a világ legnagyobb autógyára

  2005.10.27. 07:32

Az előrejelzések szerint 2006-ban letaszíthatja az autósvilág trónjáról a General Motorst a Toyota, szakértők szerint a gyártott autók tekintetében a japán cég lesz a piacvezető.

Hosszú évtizedek után jövőre változás következhet be az autógyártók között - közölte szerdai számában a Nihon Keizai Shimbun japán napilap. A 2004-es évben a Fordot már maga mögé utasító, és így a világ második legnagyobb autógyártójává váló Toyota a GM-et is megelőzheti.

Az előrejelzések szerint a Toyota csoport - amely a cég nevét viselő márka mellett a Lexust, a Daihatsut és a Hino Motorst foglalja magába - 9,2 millió járművet fog gyártani. Ezzel szemben a GM gyáraiból kikerülő járművek az idei évre prognosztizált 9,12 millió darabot sem fogják elérni. A jelenlegi piacvezető helyzetét az is nehezíti, hogy míg a Toyota évek óta nyereséges, addig a GM a legutóbbi negyedévben
1,6 milliárd dolláros veszteségről számolt be.

A Toyota gyáraiból jövőre a 2005-ös terveknél 12 százalékkal több gépkocsi kerülhet ki, így elérve a
8,3 milliós darabszámot. Ehhez jön még hozzá Daihatsu és Hino Motors együttesen 900 ezer darabos kapacitása. A termelés felfutása elsősorban a Japánon kívüli gyáraknak lesz köszönhető, 2006-ban ugyanis az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában 4 milliónál több autó gördülhet le a szerelőszalagokról. Százalékos arányban a kínai gyártás fog a leglátványosabban nőni, ám ebben közrejátszik a viszonylag alacsony bázisérték. A Toyota a világ legnépesebb országában a jelenleginél
100 ezerrel több, 340 ezer kocsit fog jövőre gyártani.

Ami az Egyesült Államokat illeti, a jól bevált modellek mellett az óriási sikert jelentő hibrid autók fogják az értékesítést húzni. Ezek a járművek, amellett, hogy szinte versenytárs nélkül vannak jelen a piacon - a tavalyi 88 ezres forgalom után ebben az évben augusztusig már 135 ezret adtak el, amelyből a Toyota
73 ezer, a Honda pedig 31 ezer darabbal részesedik - viszonylag magas árréssel kerülnek forgalomba, így a világelsőségre törő autógyár eredményeire is igen pozitívan hatnak.





Forrás: mfor.hu
http://www.mfor.hu/cikk.php?article=23052&pat=6

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom