FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek külföldről
Hírek külföldről : Jövőre újraindul az MG Rover

Jövőre újraindul az MG Rover

  2005.10.31. 08:43

Az MG Rovert felvásárló Nanjing Automobile kínai autógyártó cég korábban azt közölte, hogy 2007-ig 1200 alkalmazottal, két járműmodell gyártásával indítaná újra a termelést, a legfrissebb lapértesülések szerint azonban már 2006 végén beindul a gyártás.

Az Automotive News Europe hétfőn megjelenő számában a vállalkozás egyik illetékese azt mondta, hogy a termelés újraindításának az előkészülete igen jó ütemben halad. Az induláshoz a Nanjingnak vegyes vállalati megállapodást kell kötnie új brit partnerével, a GB Sports Car céggel, amire várhatóan még a karácsony előtt sor kerül. A GB Sports Car konzorciumát Fraser Welford-Winton, a PowerTrain, az MG Rover egykori motorgyártó leánycégének a volt ügyvezető igazgatója vezeti.

Minőségi gondok

Kezdetben az MG TF és az MG ZT modelljeit gyártaná a longbridge-i MG Rover gyárban, ahol egyébként az elmúlt időszakban pocsék minőségű autók gördültek le a gyártószalagról brit Warranty Direct szerint.
Mint azt a Totalcar megírta, az utolsó darabok egy rakás mechanikus és elektronikus problémától szenvednek, az utolsó három évben készült autók körülbelül 20 százalékát általános gyártási hibák sújtják, és az újabb Roverek üzemanyagellátó-rendszereiben hatszor annyi hiba fordul elő, mint a
4-6 éves modellek között.

A legproblémásabb területnek az autók elektromos rendszerét jelölte meg a Warranty Direct, a garanciális javítások 29 százalékát ilyen jellegű panaszok okozzák. Előfordulnak ok nélkül kivillanó jelzőfények, rosszul működő ventilátorok és ablakmotorok, és volt olyan eset is, amikor az elektromos ablak gombjának megnyomására a duda és az ablaktörlő kelt életre. A panaszok nagyjából egynegyedét váltóhiba okozza. A szóban forgó javítások költsége átlagosan 279 fontba (kb. 103 000 Ft) kerül a tulajdonosoknak, de volt olyan eset is, hogy 3872 angol fontba (kb. 1,4 millió Ft) került az autó talpra állítása.

Kínai gyártás

Az Automotive News Europe értesülése szerint a Nanjing Automobile tárgyalásokat kezdett a MG megszerzéséért alulmaradt kínai riválisával, a Shanghai Automotive Industry céggel MG Rover modellek kínai gyártásáról. A Nanjing Automobile júliusban vásárolta fel a csődbe jutott brit MG Rovert, 53 millió fontért (78 millió euró). A cég adóssága ekkor 1,4 milliárd font volt. A Rover tavaly több mint megduplázta veszteségét. 2004-et 250 millió font hiánnyal zárta a társaság. 2003-ban 92,6 millió font volt a veszteség.

A cég, amely az idén áprilisban jelentett csődöt, 1994-től hat évig a BMW tulajdonában volt, de a bajor cég - miután a Rover még 1999-ben is 780 millió font adó előtti veszteséget termelt - 2000-ben, 10 font jelképes összegért eladta az autógyárat a Phoenix brit pénzügyi befektetőcsoportnak.
A cégcsődöt megelőzően a Rovernek 6 ezer alkalmazottja volt, és évente mintegy 112 ezer autót gyártott.




Forrás: index.hu
http://index.hu/gazdasag/vilag/hover1030/

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom