FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Döntés előtt a 4-es metró több pályázata

Döntés előtt a 4-es metró több pályázata

  2005.11.14. 08:13

Megtették utolsó ajánlatukat a 4-es metró alagútépítésére jelentkező konzorciumok, s ennek alapján december elejére eldől, az öt cégcsoport közül melyik nyeri a tendert – tájékoztatta lapunkat Gulyás László, a DBR Metró Projektigazgatóság vezetője.

A fúrópajzsok a jövő év második felében indulnak majd a budai végállomásról, az Etele térről.
Most a Keleti pályaudvarig tartó szakaszra szerződnek, de a kiírásban szerepel, hogy később – várhatóan a jövő év legvégén – hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárással keresnek kivitelezőt a Bosnyák térig tartó meghoszszabbításhoz.

A tervek szerint az első szakasz 2009 végén, a második egy évvel később áll üzembe.
A beruházás különböző részeire már hat nagy pályázatot írtak ki. A járműbeszerzési tendert – az első szakasz lezárulta után – az egyik kiesett jelentkező megtámadta a közbeszerzési döntőbizottságnál. Várhatóan decemberben dől el, folytatható-e az eljárás. A kiírás szerint 88 kocsit vásárolnak az új metró teljes, Etele tér és Bosnyák tér közötti szakaszára. A 2-es vonalon is kicserélik a jelenleg közlekedő régi vonatokat, ehhez 110 új kocsira van szükség.

A 4-es metró vasúti rendszereinek és áramellátásának kiépítésére két jelentkező volt, s mindkét konzorcium bekerül a második körbe. Az állomásszerkezetek építésére szóló pályázatok közül először a Tétényi és a Bocskai úti, illetve a Móricz Zsigmond körtéri munka felhívása jelent meg. A tender második szakaszánál tart, a kiválasztott öt cég árajánlatát november 29-én bontják. A Fővám téri és Kálvin téri állomás építésére hét cég jelentkezett; még tart annak az ötnek a kiválasztása, amelyek ajánlatot tehetnek. Megjelent a Rákóczi téri, a Népszínház utcai és a Keleti pályaudvari állomások építésére szóló felhívás is, a cégek december 20-ig jelentkezhetnek.

A forgalmi adó nélkül közel 300 milliárd forintos beruházást 79:21 százalékos arányban finanszírozza az állam, illetve a főváros. Az összköltség 75 százalékára hitelt nyújt az Európai Beruházási Bank (EIB).
A kölcsönt is a finanszírozás arányának megfelelően veszi fel a kormány és az önkormányzat.
Az EIB kedvező feltételekkel, rendelkezésre tartási jutalék nélkül nyújtja a hitelt: a futamidő 25 év, a türelmi idő hét év, a kamat pedig háromhavi Euribor közeli.





Forrás: Világgazdaság Online
http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=105203&fr=hl

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom