FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Technika - Tudomány
Technika - Tudomány : Google elemző szolgáltatás ingyen

Google elemző szolgáltatás ingyen

  2005.11.16. 07:06

Ingyenesen elérhető lett a Google Analytics, az online marketing kampányokat elemző segéd.

A Google Analytics bárki számára elérhető, de havi ötmillió oldalletöltésben korlátozták a megtekinthetőségét. A Goole AdWords hirdetőkre ez nem vonatkozik.

A szolgáltatás korábbi Urchin on Demand nevén havi 199 dollárba került, százezres oldalletöltési limittel. Az AdWords felhasználói további extra elemzési lehetőségeket is kapnak. A rendszert alapvetően úgy alakították ki, hogy több hirdetőtől egy időben több online marketing kampányt is figyelemmel lehessen kísérni vele.

A szolgáltatás ingyenessé tételével a Google azt reméli, hogy komoly emelkedés várható az előfizetők számában, ugyanakkor erősíti a versenyhelyzetet is a többi elemző rendszerrel szemben.
A Jupiter Research egyik elemzője, Eric Peterson szerint a kisebb elemző cégek, akik nem rendelkeznek eléggé professzionális mérő eszközökkel, akár még a bezáráson is elgondolkodhatnak. "Mindig az vonzza a legtöbb vásárlót, ami ingyenes. A Google esetében ez fokozottan igaz." - tette hozzá.

Peterson szerint a nagyobb elemzővállalatok, mint a WebSideStory Inc., a CoreMetrics Inc. vagy Omniture Inc., fel tudják venni a versenyt a Google-lal, mivel utóbbi egyelőre semiképp nem rendelkezhet akkora szakmai háttérrel, olyan széles alkalmazotti körrel és szolgáltatási hálózattal - ám ez nagyon gyorsan megváltozhat.

A Google Analytics tulajdonképpen a különféle úgynevezett bannerek, ajánlott linkek, e-mail hírlevelekben található hirdetések, és fizetett keresői találatok hatékonyságát mutatják meg, amellyel nyomon követhető, hogy az egyes weboldalak olvasói milyen hajlandóságot mutatnak a különféle hirdetési formák és hirdetési témák iránt. A kezelőfelületet egészen felhasználóbaráttá alakították ki, és már jelenleg is legalább egy tucat nyelven elérhető.





Forrás: ma.hu
http://ma.hu/page/cikk/ac/0/134235/1

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom