FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek külföldről
Hírek külföldről : Megbénulhat London: nincs egeszség, megkezdődött a metrósztrájk

Megbénulhat London: nincs egeszség, megkezdődött a metrósztrájk

  2006.01.01. 08:58

Az újévi sztrájk időpontja hagyományosan az évi egymilliárd utast szállító, 400 kilométeres londoni metró egyik legforgalmasabb időszaka.

Egyezség híján, az előzetes bejelentéseknek megfelelően megkezdődött helyi idő szerint szombat délben a 24 órásra tervezett londoni metrósztrájk, amely komoly fennakadásokkal fenyeget az újévet köszöntő, hagyományosan több százezres tömeg szállításában.

A legnagyobb brit közlekedési szakszervezet, az RMT a múlt héten közölte, hogy az alkalmazottak körében elvégzett kötelező előzetes felmérés során a válaszadók 5:1 arányban támogatták az újévi sztrájkot.

A munkabeszüntetésről az érdekképviselet a metróhálózatot működtető London Underground átszervezési tervei miatt döntött. A szakszervezet szerint ugyanis a vállalat elbocsátásokat készít elő, és a biztonságot is veszélyezteti a cégvezetés által bejelentett munkabeosztásbeli változtatásokkal, amelyekbe beletartozik jegypénztárak bezárása egyes állomásokon, és a személyzet átvezénylése más munkakörökbe.

A London Underground szerint ugyanakkor a metróállomások összesen hatezer fős személyzetéből az átszervezések után sem bocsátanak el senkit, csak arról van szó, hogy a személyi állományt "láthatóbbá" kívánják tenni az utazóközönség számára. Ezért van szükség arra, hogy a metrópénztárakban - amelyekben gyakran "óránként egy jegyet adnak el" - kevesebben, a közvetlen peronszolgálatban többen dolgozzanak.

A metrót használók többségének bérlete van, vagy jegykiadó automatákból veszi a menetjegyet.

A London Underground szerint az átszervezés része a 35 órás munkahétre történő áttérésnek, amelyet éppen a szakszervezettel együttműködve, annak követelésére vezettek be. Az újévi sztrájk időpontja hagyományosan az évi egymilliárd utast szállító, 400 kilométeres londoni metró egyik legforgalmasabb időszaka. Az eredeti tervek szerint a metró egész éjjel közlekedett volna, méghozzá ingyen.

A London Underground mindazonáltal közölte, hogy valamilyen szintű szolgáltatást minden vonalán igyekszik fenntartani. A metróvezetőket a sztrájkfelhívás nem érinti, de várakozások szerint sokan közülük szolidaritásból csatlakoznak az állomási személyzet akciójához.




Forrás: Hiradó.hu
http://www.hirado.hu/cikk.php?id=84348

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom