FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek külföldről
Hírek külföldről : Stadler konkurensek a nyerők a német vasútnál

Stadler konkurensek a nyerők a német vasútnál

  2006.01.17. 07:01

A Deutsche Bahn 78 darab négy-szekciós elővárosi vonat gyártására és szállítására adott megbízást az ALSTOM és a Bombardier konzorciumának. A megrendelés összértéke megközelítőleg 343 millió euró.

A megrendelés összértéke magában foglal egy további 72 szerelvényre vonatkozó opciót is.
Az ALSTOM részesedése a 422-es széria termékeire vonatkozó megbízásból 119 millió euró.
Az új elektromos meghajtású szerelvényeket 2008 márciusa és 2010 októbere között szállítja majd le a konzorcium. A Deutsche Bahn az új elővárosi vonatokat az Észak-Rajna Vesztfália régió elővárosi vonalain állítja majd forgalomba.
 
A 312 darab kocsitestet és a 156 darab forgózsámolyt az ALSTOM németországi salzgitteri üzemében gyártják. Ez a gyár végzi 51 vonatszerelvény végső összeszerelését, a Bombardier gyártja majd a szerelvények teljes elektromos berendezéseit, valamint a Jakobs-típusú forgózsámolyokat.
A megrendelés fennmaradó 27 vonatszerelvényének összeszerelését a Bombardier végzi.
 
A 422-es szériája az elektromos vonatok új generációját képviseli és maximálisan kielégíti az egyre szigorúbb környezetvédelmi igényeket. A vonatok gyártásához környezetbarát anyagokat kerülnek beépítésére. A vonat működése során termelt hő visszatáplálásra kerül a szerelvény fűtőrendszerébe. Ezzel egyidejűleg, a fékezési energiát is "újrahasznosítja" a szerelvény, így alacsony energiafogyasztással működtethető.

A vonatok 140 km/órás sebességgel közlekedhetnek, elektromos tolóajtóval, légkondicionáló egységgel, modern audió és vizuális utas-tájékoztató rendszerrel készülnek. A mozgássérült utasok közlekedését beszállási és leszállási segédberendezések könnyítik meg.





Forrás: mfor.hu
http://www.mfor.hu/cikk.php?article=24627&pat=6

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom