FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek külföldről
Hírek külföldről : A legnyereségesebb autógyár lenne a Renault

A legnyereségesebb autógyár lenne a Renault

  2006.02.11. 09:56

A Nissannál végrehajtott változtatások után az autóipari csodamenedzsernek tartott Carlos Ghosn most a Renault körül készül rendet tenni. A vezérigazgató által tavaly év végén megkezdett program 2009-re óriási profitot ígér.

A Japánban "megmentőművész"-ként és "költség-gyilkos"-ként éppen úgy aposztrofált Carlos Ghosn nagy fába vágja a fejszéjét. A francia Renault 44 százalékos tulajdonában lévő Nissant követően az anyavállalatnál kell bizonyítania zsenialitását. A menedzser úgy tűnik a jól bevált receptet kívánja az európai vállalatnál is alkalmazni: kíméletlen lefaragás mellett a lehető legnagyobb növekedés. Így a profitmaximalizálás "extrém formája" valósulhat meg, hiszen bevételi és kiadási oldalról is nő a margin.  
A brazil származású francia menedzser szerint a kontinensen néhány év múlva a Renault lesz a legnyereségesebb autógyártó.

A társaság nem szorul komoly átszervezésre - szögezte le az igazgató. Növekedésre, erős brandre és önmagával szemben is következetes menedzsmentre van szüksége a Renaultnak - "adta meg a hangot" 
a cégvezető.

Annak ellenére, hogy Ghosn "egyszer már megcsinálta", az elemzők egy része óvatosan fogadta a "Commitment 2009" névre keresztelt programot. Eszerint a következő években 800 ezerrel 3,3 millióra nő az évente értékesített járművek száma. A tavalyi 3,2 százalékos forgalomarányos nyereségráta pedig 6 százalékosra bővül. A cégvezető ígérete szerint a részvényesek lesznek a program igazi nyertesei, akik papíronként a jelenlegi 1,8 euró helyett 4,5 eurót kapnak majd.

A növekvő termelés miatt a menedzsment nem számol elbocsátásokkal, igaz a létszámot sem tervezik bővíteni. Ami viszont több lesz, az a modellek száma. A következő három évben 26 új autótípussal lépnek piacra, ezek fele ráadásul teljesen új fejlesztés lesz, míg a többi jelenlegi típusok megújított verziója.
Az új modellek között olyan, a Renault által eddig mellőzött kategóriákban kívánnak versenyre kelni a konkurensekkel, mint a városi terepjárók (SUV), sportautók és a luxuskategória alsó szegmenségbe tartozó járművek.

Carlos Ghosn szerint csak megfelelően diverzifikált kínálati portfolióval vehetik fel a versenyt a konkurensekkel. Jelenleg a cég óriási kockázatot vállal azzal, hogy kizárólag a Mégane-család konjunktúrája szerint változnak az eredmények, a vállalat nyereségének a felét hozzák most ezek a modellek.





Forrás: mfor.hu
http://www.mfor.hu/cikk.php?article=25204&pat=6

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom