Offenzívát indított a Renault
2006.02.17. 08:09
Carlos Ghosn, a Renault csoport elnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy a jövőre piacra lépő új Laguna minőségi szempontból szegmensében a három legjobb között lesz, 2009-ben az üzemi árrés eléri a 6 százalékot, valamint 2005 és 2009 között az értékesítés 800 ezer járművel nő.
Az Európán kívüli értékesítés így 2009-re 27-ről 37 százalékra emelkedik. A cég 2009-ig 26 új modellt vezet be. A francia csoport beszerzési költségeit három év alatt 14, gyártási költségeit 12, az európai disztribúciós költ-ségeit 8 százalékkal szeretné csökkenteni.
Tavaly az előző évinél 1,7 százalékkal több, 2,533 millió Renault-gyártmány kelt el, s a márka először haladta meg a két és fél milliós értékesítést. Árbevétele 1,9 százalékkal, 41,3 milliárd euróra nőtt.
Forrás: Világgazdaság Online
|