FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Kóka szerint autópályává fejleszthető a 86-os út

Kóka szerint autópályává fejleszthető a 86-os út

  2006.02.24. 06:56

Az M8-as, az M9-es és a hosszabb távon, megfelelő kihasználtság mellett akár autópályává is fejleszthető 86-os út rehabilitációja is megkezdődik" - ígérte Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter Szombathelyen.

Vas megye Magyarország gazdaságilag egyik legfejlettebb régiója, gyorsforgalmi úthálózat tekintetében azonban mindeddig "feltáratlan" terület maradt - hangoztatta a szakminiszter.

Kóka János szavai szerint a megyét átszelő észak-déli irányú M9-es út Kőszegnél csatlakozhat majd be az ausztriai S31-es gyorsforgalmi úthoz, Szombathelytől keletre pedig ez az út metszeni fogja a Szombathely-Győr között kapcsolatot jelentő 86-os számú főutat. "Ez a metszéspont még kidolgozás alatt van, de én szeretném néhány hónap alatt ezt lezárni és az M9-es további lefutását is véglegesíteni" - mondta a miniszter.

Hozzátette: az M8-as a fővárost a rábafüzesi határátkelőhellyel összekötő gyorsforgalmi úttá fejlesztése ugyan a 2015-ig tartó hálózatfejlesztések között szerepel, egyes szakaszain azonban ennél sokkal sürgetőbb a helyzet. Ezért kell sokkal előbb megépíteni a Körmendet elkerülő útszakaszt, amelynek 2007-es elkezdését és kivitelezését szerdán jelentette be Kiss Péter kancelláriaminiszter.

Hasonlóan fontos szavai szerint ennek a nagy forgalmú, kamionokkal terhelt útnak a korszerűsítése, a
11,5 tonnás tengelyterhelésre alkalmassá tétele, ami szintén a prioritások között szerepel.

Kóka János szerint, igaza van azoknak, akik a Szombathely és Győr közötti 86-os főút rendbetételét szorgalmazzák, hiszen az észak-déli irányú forgalom szerinte ezen az úton már szerinte is "elviselhetetlen".

"Három héten belül szeretném kiíratni a Vát elkerülő szakaszt, ezután kell megkezdeni a Vát-Szeleste szakasz 2-szer 2 sávúvá fejlesztését, ezzel egy időben az M9-es metszéspontjának megismerése után, azonnal hozzá kell látni a Szombathely-Vát közötti szakasz előkészítéséhez. Ezt követheti a Szeleste-Hegyfalu közötti szakasz és így mehetünk tovább" - jelentette ki Kóka János.

Hozzáfűzte: a felsorolt közúti fejlesztéseknek még ebben az évtizedben meg kell valósulniuk, ezekkel szavai szerint nem lehet várni 2015-ig.

"Ezzel egy időben a teljes 86-os út vasi szakaszának, a folyamatos négysávúsítás mellett 2009-ig teljesen új burkolatot kell kapnia és 11,5 tonnásra kell megerősíteni" - sorolta a szaktárca vezetője.

Közölte: még ebben az évben elindul a Sárvárt észak-északnyugati irányból elkerülő útszakasz építése, valamint a 87-es főút Szombathelyről kivezető szakaszának négysávúsítása is.





Forrás: Privátbankár.hu
http://www.privatbankar.hu/html/cikk/kommentar.php?kommentar=13318

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom