FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Csúszik az M6-os átadása

Csúszik az M6-os átadása

  2006.03.19. 08:41

Csak késve adják át az M6-os dunaújvárosi szakaszát, amiért a kivitelezőt terheli a felelősség. Ugyanakkor a csúszás nem befolyásolja a Hankook-beruházást.

Magyarországon 2002 és 2006 között 511 kilométer autópálya épül, amelyből 64 kilométert az előző kormány készített elő - mondta Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter szombaton az autópálya-építés helyzetéről tartott sajtótájékoztatón, Budapesten. Elmondta: az 511 kilométernek mintegy felét
2005. év végéig átadták, a másik felét 2006. év végéig adták, illetve adják át.

Hármat fejeznek be

A miniszter elmondta, hogy 2006. első negyedévében az M6-M56 gyorsutak Pécs-Bóly-Szekszárd közötti és az M7-es Balatonkeresztúr-Nagykanizsa közötti szakaszának előkészítése kezdődött meg.

Kitért arra, hogy az idén az első negyedévben eddig átadták a Nyíregyházát elkerülő szakasz első
15,4 kilométerét - igaz, ez a keleti elkerülő nem autópálya, hanem az M3-ashoz majd csatlakozó egy kétszer egysávos főút -, továbbá az M5-ös Szeged-Röszke közötti 14,5 kilométeres szakaszt.

A miniszter elmondta, hogy jelenleg három útszakasz építése befejezéshez közeledik: az M35-ös Debrecent elkerülő 13 kilométeres szakasza, az Ordacsehi-Balatonkeresztúr 26 kilométeres M7-es autópályaszakasz, valamint az M6-os autópálya Érdi tető-Dunaújváros közötti rész.

Kóka János utalt arra, hogy az év végéig további szakaszok átadását tervezik: az M7-es Zamárdi-Balatonszárszó, az M3-as Görbeháza-Nyíregyháza, az M35-ös Görbeháza-Debrecen, az M7-es autópálya Nagykanizsa és Becsehely közötti szakaszokat, továbbá az M8-as autópálya dunaújvárosi Duna-hidat, illetve az 51-es számú főút Dunavecse-Apostag elkerülő utat.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy március 27-én átadják az M7-es autópálya Ordacsehi-Balatonkeresztúr közötti szakaszát.

Kóka János utalt arra, hogy szombat délelőtt megnézték az M6-os autópálya érdi tető-Dunaújváros közötti szakasz építését. Ezzel kapcsolatban megjegyezte: az ideiglenes forgalomba helyezés határideje
2006. március 31-e, ám szerinte az említett szakasz nem úgy néz ki, mint amit a közeljövőben át lehetne adni.

Február végén Derzsi András, az M6-ost építő M6 Duna Autópálya Koncessziós (M6) Rt. igazgatója még azt mondta az Index kérdésére: ha március első heteiben nem lesz folyamatos esőzés, a sztráda időre elkészül, bár már akkor tudni lehetett, hogy bizonyos csomópontokat csak késve adnak át. Azonban az út aszfaltozása, a kopóréteg felvitele sem történt meg időben, így az átadás hónapokkal is csúszhat.

Csak ha kész

Kóka a gyorsút várható elkészítéséről időpontot nem mondott, csak azt hangsúlyozta: akkor fogják átvenni ezt a szakaszt, ha az a szerződéses minőségben készen lesz. Hozzátette, nem hajlandó olyan autópályát átvenni, amely nem felel meg a szerződésben foglaltaknak. A szerződő fél viselni fogja ennek a következményeit, vagyis a magyar állam addig nem fizeti a rendelkezésre állási díjat, amíg nem lesz kész a szerződésben szereplő minőségben a teljes útpálya.

Tóth Judit, a GKM szóvivője az Index kérdésére elmondta: az M6-os átadásának csúszása nem befolyásolja a Hankook dunaújvárosi beruházását, mert a támogatási szerződésben hazánk nem vállalt kötelezettséget arra, hogy mikor épül meg az autópálya. A koreai

A jövővel kapcsolatban Kóka János elmondta, hogy a következő ciklusban az eddigi erőltetett autópálya-építésből fokozatosan a kétszer kétsávos útfejlesztések irányába kell elmozdulni. A miniszter szerint a szabályozás megújítása lehetővé teszi, hogy 20 százalékkal csökkenjenek az autópálya-építés költségei.





Forrás: index.hu
http://index.hu/gazdasag/magyar/csm6060318/

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom