Egyenes adásban tervezi autóit a Ford
2006.04.28. 08:07
A Ford Motor Co. élő adásban terveztetné designereivel autóit, hogy minél szélesebb körben érje el a potenciális fogyasztókat, s növelje piaci részesedését.
A Ford, az "American Idol" valóság show egyik szponzora, saját reality showját tervezi, melyben a designfejlesztők alkotnának autókat - közölte a Detroit News csütörtökön.
A vállalat be is mutatott egy promóciós videót a műsorról a szerdai értékesítői meetingen. "Ez egy nagyon eredeti és menő ötlet" - véleményezte a bejelentést Jim Sanfilippo, az Automotive Marketing Consultans Inc. elemzője. "Kiváló módszer arra, hogy a Ford közvetítse üzenetét a nagyközönség felé."
A Ford az utóbbi időben folyamatosan veszített piaci részesedéséből az USA-ban. Az eladások 3 százalékkal estek 2006 első negyedévében, ez 1,2 milliárd dolláros veszteséget jelentett a cég számára.
Forrás: mfor.hu http://www.mfor.hu/cikk.php?article=26755&pat=6
|