Tovább terjeszkedne Kelet-Európában a dm
2006.10.20. 07:37
A közép- és dél-európai terjeszkedés áll a következő, 2006/2007-es üzleti évben is a német drogerie markt (dm) drogérialánc üzleti stratégiájának középpontjában. Romániában a cég piaci belépését tervezi, Kelet-Európa egészében mintegy 100 újabb üzletet tervez megnyitni.
Az Európa-szerte 1720 üzlettel és 24 477 alkalmazottal dolgozó hálózat 2005/2006-os üzleti évében 3,7 milliárd eurós csoportszintű forgalmat bonyolított, ez 11,7 százalékkal haladta meg az előző üzleti év forgalmát. Adózott eredménye - a korábbiakhoz hasonlóan - az éves forgalom mintegy 1 százaléka volt. A cég befektetései az időszakban elérték a 120 millió eurót.
Elmúlt üzleti évében 70 új üzletet nyitott, Németországon és Ausztrián kívül hét további, elsősorban kelet-és közép-európai országban tevékenykedő társaság. A cég régiós leányvállalatainál, így Csehországban, Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában és Boszniában az összesített forgalom 12 százalékkal 977 millió euróra nőtt.
Forrás: mfor.hu http://www.mfor.hu/cikk.php?article=30738&pat=6
|