FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Technika - Tudomány
Technika - Tudomány : Az elektromos meghajtásé a jövő

Az elektromos meghajtásé a jövő

  2005.03.29. 11:20

A Ford elektromos meghajtással teszi népszerűbbé szabadidős terepjáróját, az Escape-et

Az Újvilágban nem szeretik a dízeleket. Általános vélekedés, hogy büdös és olajos lesz tőlük az ember keze. Néhány államban a kormányzat sem támogatja a környezetszennyezőnek kikiáltott motorokat. Olyan károsanyag-kibocsátási határértékeket állapítanak meg, amelyeket még a német márkák is nehezen teljesítenek.

A terepjárók azonban csak dízelmeghajtással gazdaságosak. A gond áthidalására a Ford szakemberei hibridhajtást terveztek az Escape-be. A környezetbarát, de magasabb fogyasztású benzinmotor teljesítményét elektromos hajtással egészítették ki. Ettől nehezebb és drágább lett az autó, viszont javult a teljesítménye, és talán kedveltté válhat a hibridmeghajtással most ismerkedő amerikaiak közt.
A kocsit csak az Egyesült Államokban és Kanadában forgalmazzák, európai behozatalát nem tervezik.

A kettős meghajtásnak köszönhetően az Escape Hybrid városi fogyasztását sikerült nyolc literre csökkenteni. A jármű elektronikus vezérlése mindig a gazdaságosabb üzemmódot választja.
Piros lámpánál, parkoláskor vagy lassú manőverezések közben kikapcsol a benzinmotor, amely fékezéskor és a motorfék használatakor tölti az akkumulátort.

Induláskor és gyorsításkor a két erőmű együtt dolgozik, ezáltal növekszik a teljesítmény, és csökken a károsanyag-kibocsátás. Az Escape erőteljesen húz. Az alacsony fordulatszámon gyenge nyomatékkal teljesítő benzinmotort hatékonyan támogatja az elektromos erőforrás. Összesen 155 lóerős teljesítményre képes a kettős hajtás, és tökéletesen kiegészítik egymást.




Forrás: Hiradó.hu

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom