FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Technika - Tudomány
Technika - Tudomány : Érzelmeket érzékelő telefon

Érzelmeket érzékelő telefon

  2005.04.03. 08:26

Az amerikai Nice Systems olyan multimédiás ember-számítógép interakciókat elemző rendszereket fejleszt, amelyek a beérkező írott, képi vagy szóbeli felhasználói üzeneteket mind azok jelentése, mind érzelmi töltete alapján automatikusan értékelik.

A Nice igen széles célközönséget céloz meg termékeivel, szoftvereit használják a nagy ügyfélszolgálattal rendelkező cégek a távközlési, a banki, illetve az egészségügyi szektorban. Ezekre a cégekre jellemző leginkább, hogy ügyfeleiknek gyakran kell velük személyes kapcsolatba lépniük, és szerteágazó szolgáltatásaik miatt a telefonhívások során gyakran igen bonyolult menürendszeren kell átvergődnie a hívóknak.

A tapasztalatok szerint az ilyen cégek sok ügyfelet veszítenek el azzal, hogy egy adott problémára megoldást kereső feszült klienseikben a feszültség tovább nő menürendszerben való navigálás során. Gyakran megszakítják a hívást és lemondják, vagy nem veszik igénybe az adott szolgáltatást, pedig a motiváció megvolt bennük. Ezen ügyfelek visszanyerésére kínál lehetőséget a Nice Universe
(Kedves Világ) és a Nice Perform (Kedves Teljesítés) szoftvercsomag.

A Nice saját bevallása szerint 30 millió dollárt költött azoknak az algoritmusoknak a kifejlesztésére, amelyekkel a telefonhívás első 5-10 másodpercéből 26 paraméter regisztrálása alapján meg tudják határozni a hívó fél érzelmi, hangulati állapotát.

A szoftver tanuló algoritmusokat és beszédértelmező alrendszert is magába foglal. Így össze tudja állítani az adott cég számára azon jellemzők listáját, amelyek előre jelezhetik bizonyos érzelmi állapotok kialakulását. Ez a szótár nagy segítségére lehet az ügyfélszolgálaton dolgozóknak, akárcsak azok az összegzett adatok, amelyek megmutatják, hogy az ügyfelekkel történő beszélgetések tartalmilag és érzelmileg milyen tipikus lefutásokat mutatnak.

A Nice nagy gondot fordít az integrálhatóságra és az átlátható kezelői felületekre. Mivel nem nagyon akadnak versenytársai a piacon, árai a kis cégek számára még a tengerentúlon is magasnak számítanak.
A Nice Perform programcsomag ára 100 ezer dollárnál kezdődik.



Forrás: origo.hu

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom